Sådan får din malervirksomhed et bedre overblik

Dette er sponsoreret indhold 

En maler har som regel mange opgaver at holde styr på, og det kan nemt fjerne fokus fra den primære opgave. Med ServiceStyrings systemer kan din malervirksomhed få hjælp til sagsstyring og andre administrative processer, som kan være svære at overskue. 

Hvordan kan ServiceStyring gavne din virksomhed? 

ServiceStyrings system kan være med til at skabe værdi for din virksomhed på mange måder. Et system som dette kan give dig og dine kunder et fuldt overblik over serviceopgaver og vedligeholdelsesopgaver. Det bringer virksomheden tættere på kunderne. Derudover kan dine malere fakturere på farten, hvilket betyder, at sagerne kan afsluttes, det sekund maleren er færdig hos kunden. Samtidig kan dette nye system integreres med virksomhedens regnskabssystem eller andre systemer, der i forvejen måtte være. Med alle disse fordele får maleren mere tid til at fokusere på den egentlige opgave nemlig at male for kunden.

Hvorfor vælge ServiceStyring som sin systemudbyder? 

Hvis din malervirksomhed er træt af at skulle lave fysiske servicerapporter eller arbejdssedler, som alligevel bare ligger og flyder. Ikke nok med at de ligger og flyder, de tager også al malerens tid. Det problem blev ServiceStyring opmærksom på, hvorfor mange af disse funktioner nu er blevet automatiseret. Det gælder serviceeftersyn såvel som opgavestyring, hvor fokus er på at bringe virksomhederne og kunderne tættere på hinanden. Derfor består systemet af én enkel platform, hvor al historik og korrespondancer er samlet. Det skaber et godt overblik for maleren, der i forvejen har mange opgaver at se til. Når opgavestyringen og sagsstyringen er samlet på én enkel platform, opstår der ikke længere misforståelser. Måske forsvandt lige netop det stykke papir, som kunden skulle bruge, ned i rodet med de andre arbejdssedler. I platformen er der også integreret en funktion, som planlægger kalenderen for maleren. Det betyder, at man aldrig nogensinde kommer til at glemme en opgave eller aftale samt hvad den indebærer. ServiceStyring er med i hele processen, når den nye digitale platform skal integreres i jeres virksomhed.

Nu kan du effektivisere det administrative arbejde

Hvis du godt kan lide at spare tid og penge, er det administrative arbejde virkelig en del, hvor du kan spare meget. Tid er nemlig penge, hvorfor det er en god ide at automatisere det administrative af malerens arbejde. Med kundebehandlingssystemet og sagsstyringssystemet kan maleren fokusere på den primære opgave og spare både tid og penge for virksomheden. Det tager nemlig ingen tid at taste de relevante informationer ind i systemet.

No Comments, Be The First!

Your email address will not be published.